topleft toplogo
topright

Novinky a zpravodajství z dopravy



Další dopravní novinky naleznete na: Novinky námořní doprava - Novinky letecká doprava - Novinky nákladní doprava - Železniční doprava - Archiv



Ford jde dál!

aktualizováno dne 10.2.2012

automobilová

Společnost Ford Motor Company představila svůj nový slogan, který bude nadále používat ve veškeré externí komunikaci.

Anglický výraz „Go Further“ tak bude novým mottem charakterizujícím všechno úsilí a snažení společnosti, stejně jako její jednotlivé modely a služby, ale i její snahu vyvíjet a vyrábět lepší, bezpečnější a čistší automobily a přispívat k vyšší kvalitě života.

„Go Further“ není jen reklamním sloganem. Je to také heslo, jež vystihuje naši firemní kulturu i to, čím se lišíme od ostatních značek. Zároveň to pro nás představuje slib, že se vždy a za všech okolností budeme snažit jít ještě dále, abychom svým zákazníkům dodali skvělý produkt, ještě lepší než jaký očekávali,“ vysvětluje generální ředitel a prezident Ford Motor Company Alan Mulally.

Když něco funguje, neměň to, říká lidová moudrost Jenže když to funguje, neznamená to, že by to nemohlo fungovat o něco lépe, že se to nedá ještě dále vylepšit. To platí i o heslech, charakterizujících automobilku s modrým oválem ve znaku. V USA se dosud používal slogan „Drive One“, v Evropě „Feel the difference“. A právě nové motto „Go Further“, které lépe koresponduje se současnou pozicí a ambicemi Fordu, obě tato hesla nahrazuje.

„Go Further“ znamená nejen vyvinout takový design našich aut, který se bude odlišovat od všech ostatních značek a bude přitom elegantní, účelný a praktický. Znamená to také zapojení inovativních technologií, jež budou výraz „automobil“ nově definovat. Nechceme však pouze držet krok s ostatními, ale být vždy v čele a o kus před nimi. Pod heslem „Go Further“ si můžeme představit i prošlapávání nových cest, na něž se dosud nikdo jiný neodvážil. Stejně tak to znamená podněcovat naše zaměstnance, aby si uvědomili, že jsou to právě a jenom oni, kdo mohou vytvořit ten zásadní rozdíl mezi námi a naší konkurencí,“ vysvětluje Alan Mulally.

„Slogan ‚Go Further? používáme záměrně nepřeložený. Nejen proto, že jsme si ověřili, že mu naprostá většina české populace rozumí, ale také proto, abychom připomněli, že jakkoli je Ford globální společnost, má své kořeny pevně zapuštěny ve Spojených státech amerických. ‚Go Further? pro nás také vyjadřuje lidský rozměr veškerého našeho konání pod modrým oválem. V originále je to vyjádřeno větou ‚People serving People?, což pro nás představuje společné úsilí a vstřícnost k našim partnerům a zákazníkům,“ vysvětluje Jan Laube, generální ředitel společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.

Zdroj informací: www.ford.cz
Kategorie novinky: automobilová doprava



image003
Vítejte,
na serveru, který jsme věnovali dopravě a logistice. Připravili jsme pro Vás mnoho informací včetně PR novinek z oblasti logistiky. Nově zde také můžete umístít svůj zpětný odkaz do SEO katalogu, který jsme se rozhodli spustit pro oborové stránky.:
KATALOG STRÁNEK O LOGISTICE A DOPRAVĚ



banner.bmp, 170kB


Dopravní kamery - online anglicka-skretova

Obrázek týdne:

-




banner.bmp, 170kB


Nepřehlédněte:
diety 2010
členské země EU
Autoškola - online testy
státní svátky
specifikace kontejnerů
seznam IATA kódů letišť
omezení jízd kamionů
Karnet ATA
seznam IATA kódů aerolinií
specifikace kamionů
mýto v České republice
mýto na Slovensku
mýto v Chorvatsku
mýto v Německu
mýto v Rakousku
mýto v Polsku
mýto v Itálii
ADR
INCOTERMS
Nově přidáno
KATALOG STRÁNEK O LOGISTICE A DOPRAVĚ
DÁLNIČNÍ ZNÁMKY
TELEFONNÍ PŘEDVOLBY VE SVĚTĚ A USA
Výstavy a veletrhy








Odkazy:
Autodíly Brno
Bezpečnostní agentura - ADRA GROUP s.r.o.
Zákony on-line - ZÁKON V PRAXI



sidebg2
© Copyright 2009-2010 Doprava v Praxi. All Rights Reserved.    Weby: doprava je doprava | Bezpečnostní agentury | Tvorba webových stránek | Zabezpečovací systémy