REKLAMA
Yonix - Clever Logistics
topleft toplogo
topright


Novinky a zpravodajství z dopravy



Další novinky naleznete na: Námořní doprava - Letecká doprava - Truck - Železniční doprava - Auto-moto - Sklady




LEO Express fandí našim sportovcům a chystá se na další olympiádu

aktualizováno dne 3.8.2012

Všichni víme, že olympiáda právě začíná. Samozřejmě i LEO Express drží palce našim sportovcům a věří, že budou slavit četné úspěchy. Úsilí olympioniků rozumíme, protože také nový vlak LEO Express je v tréninku. Pokud se podíváme na jeho parametry, tak lze nalézt zajímavé a překvapivé paralely s olympijskými sporty a disciplínami.

železniční

Víte, že…..

- Průměr olympijské medaile je 85 mm (váží 400 g). Je tedy zhruba stejně velká, jako tlačítko pro otevření dveří vlaku LEO Express (průměr 9 cm).

  • Kateřina Emmons bude na olympiádě obhajovat zlatou medaili ze střelby ze vzduchové pušky. Ženy při této disciplíně střílejí z 10 m na terč o rozměrech 45,5 x 30,5 mm, bílá "desítka" je tečkou o průměru 0,5 mm. Pro srovnání: kulaté tlačítko pro otevření dveří u vlaku LEO Express má průměr 90 mm, vnitřní terčík pak má 50 mm.


  • K favoritům silničního cyklistického závodu mužů bude, doufejme, patřit i Roman Kreuziger. Při rychlosti 160 km/h (44,48 m/s) se hnací dvojkolí soupravy LEO Express otočí za sekundu přibližně 16 x, zatímco při cyklistickém závodě se kolo silničního speciálu za jednu sekundu otočí přibližně 5x.


  • Mnoho sad medailí se bude rozdávat i v olympijském bazénu. Doufejme, že se k ni čeští reprezentanti alespoň přiblíží. Pro představu jakým množstvím kapaliny se musí špičkoví plavci prodrat: v olympijském bazénu je 3, 75 mil. litrů vody, voda z něj by tedy vrchovatě naplnila všech 5 souprav LEO Express a přitom by ještě zbylo dost vody i na případnou šestou.
  • Zdroj obrázku :www.le.cz

  • K velkým medailovým nadějím české výpravy patří tenisté, zejména Tomáš Berdych a Petra Kvitová. Oba si oprávněně mohou dělat naděje na zisk z některých cenných kovů. Případné auty při tenisové hře dokáže velmi snadno odhalit systém kamer zvaný „jestřábí oko.“ Také vlaky LEO Express mají takové hlídací „oko“. Čelní kamery v soupravě mají špičkové parametry, při rozlišení 800x600 zvládnou pořídit až 10 snímků za sekundu.


  • Tradičně silným českým sportem je atletika. Všichni věříme, že Jiřina Ptáčníková zopakuje nedávný triumf na ME. Její osobní rekord je 472 cm, ale jistě má i na to překonat rekord světový, který činí 5 m a 6 cm. Mimochodem, výška trolejového drátu, ze kterých soupravy LEO Express čerpají svou energii, je na české železnici obvykle minimálně 5,1 m.


  • železniční
  • Ke světové špičce patří i české běžkyně na 400 m překážek – Zuzana Hejnová a Denisa Rosolová. Naše medailové naděje by tak jistě dokázaly přeskočit stolky u čtyřsedadel v soupravách LEO Express, které dosahují výšky přibližně 70 cm od podlahy. Ženy přitom na atletické dráze přeskakují překážky vysoké 76,2 cm.


  • Běžci mají na atletickém oválu luxusně hodně prostoru. Šířka jedné dráhy na atletickém oválu je 1,22 m, což je přibližně dvojnásobek šířky uličky v soupravách LEO Express.


  • A pozor, jestli nějakou disciplínu považuje český národ za medailovou tutovku, tak je to hod oštěpem, a to jak mužský tak ženský. Světový rekord v hodu oštěpem - 98,48 - stále drží Jan Železný. Osobní rekord jeho svěřence a nedávného mistra Evropy, Vítězslava Veselého, činí 88,11 m, což by bohatě stačilo na dohození oštěpu z jednoho konce soupravy až do stanoviště strojvedoucího na opačném konci jednotky. A pokud by Barbora Špotáková zopakovala svůj výkon z Pekingu, pak by oštěp z její mistrovské ruky letěl od jednoho konce naší soupravy, tedy přes stanoviště strojvedoucího a celé čtyři vagóny s Economy třídou, až téměř na druhý konec. Zapíchnul by se tedy někam u moderních toalet a prostor pro catering na začátku Business třídy.


  • Souprava LEO Express dokáže při rozjezdu ujet 100 m za 10 sekund. Mohla by tedy dost dobře soupeřit i s nejrychlejšími sprintery planety.


  • Zdroj obrázku: www.le.cz

  • Moderní soupravy LEO Expres jsou vybaveny novými, speciálními, velmi pohodlnými a přitom lehkými sedačkami. Když vezmeme v úvahu osobní rekordy, tak český šampión ve vzpírání Jiří Orság by tak dokázal najednou uzvednou minimálně 4 dvojsedadla v třídě Economy, nebo 8 sedadel v třídě Premium a ještě by mu zbyly síly.


  • Do nominace v minulosti tolik úspěšné rychlostní kanoistiky se vešlo celkem šest českých sportovců, mohli by tedy obsadit celou Premium třídu v soupravě LEO Express. To samé platí i o dalším sportu - plážovém volejbale.


  • Další zajímavosti budeme přinášet v následujících týdnech.


    Základní technické údaje soupravy FLIRT

    Počet souprav5
    Počet vagónů5
    Uvedení do provozu2012
    Míst k sezení celkem (v jedné soupravě)237-2 místa pro invalidní vozíky-5 míst pro kočárky
    Premium třída - Business třída - Economy třída6 míst - 19 míst - 212 míst (z toho 4 sklopná)
    Počet vagónů v soupravě5
    Rozchod1435 mm
    Trakční soustava3 kV DC
    Uspořádání nápravBo' 2'2'2'2' Bo'
    Trvalý výkon na kole2 000 kW
    Max. výkon na kole2 600 kW
    Tažná síla200 kN
    Podélná tlaková síla1 500 kN
    Maximální rychlost190 km/h
    Provozní rychlost160 km/h
    ZrychleníPočáteční - 1,2 ms-2, , za 80 sekund zrychlení na 160 km/h, za 60 sec na 140 km/h, za 32 sec na 100 km/h
    Hmotnost plně obsazené soupravy176 t
    Hmotnost soupravy prázdné150 t
    Výška podlahy:nízká podlaha-vysoká podlaha780 mm - 1 120 mm
    Celková délka vozidla90 178 mm
    Šířka vozidla2 880 mm
    Výška vozidla4 270 mm
    Nástupní šířka950 mm
    Poloměr oblouku v běžném provozu150 m
    Rozvor podvozku :hnací podvozek - běžný podvozek2 700 mm - 2 700 mm
    Průměr hnacích dvojkolí870 mm
    Průměr běžných dvojkolí750 mm
    Brzdná dráha ze 160 km/h542 m
    Šířka vstupních dveří95 cm
    Výška od podlahy k sedačce30 cm
    Výška stropu230 cm
    Počet kol denně na testovací m okruhuaž 50
    Počet LCD obrazovek19




    Zdroj obrázků:www.le.cz
    Zdroj informací:www.le.cz
    Kategorie novinky: železniční doprava



    image003
    Vítejte na serveru www.doprava.vpraxi.cz,
    který je věnován dopravě a logistice. Pokud máte zájem zde jakýmkoliv způsobem propagovat Vaši společnost, či značku neváhejte nám dát vědět. Velice rádi zde zveřejníme Vaše tiskové zprávy, případové studie a další informace, které zaujmou odbornou veřejnost. Podkud máte zájem o zveřejnění kontaktů na našich stránkách budeme rádi pokud navštívíte a zapíšete se do našeho katalogu.:
    KATALOG STRÁNEK O LOGISTICE A DOPRAVĚ




    NAŠI PARTNEŘI:


    Sdružení automobilových dopravců


    Internetový dopravní magazín


    logistická společnost a specialista v oblasti Lean Logistics








    Dopravní kamery - online anglicka-skretova

    Obrázek týdne:

    -


    REKLAMA

    Pneumatiky.cz



    Nepřehlédněte:
    diety 2012
    členské země EU
    Autoškola - online testy
    státní svátky
    specifikace kontejnerů
    seznam IATA kódů letišť
    omezení jízd kamionů
    Karnet ATA
    seznam IATA kódů aerolinií
    specifikace kamionů
    mýto v České republice
    mýto na Slovensku
    mýto v Chorvatsku
    mýto v Německu
    mýto v Rakousku
    mýto v Polsku
    mýto v Itálii
    ADR
    INCOTERMS
    Dálniční známky
    Telefonní předvolby ve světě
    Výstavy a veletrhy
    Nově přidáno
    Kalkulačka krabic na paletách
    USpaleta
    EUROpaleta
    Spedice
    Dohoda AETR
    Bodový systém
    Počet obyvatel dle států
    Kódy států a světových měn
    Veřejný seznam čerpacích stanic s nekvalitním palivem 2010
    Počasí
    Předpověď počasí
    Počasí - Satelit
    mýto ve Francii
    Autolékárnička 2011
    mýto v Nizozemí
    mýto v Belgii
    mýto v Lucemburku
    Světový čas, přehledně on-line
    Katalog logistických a dopravních stránek








    Odkazy:
    Truck v Praxi - server o nákladních vozech
    Sklady v Praxi - server o skladování
    Autodíly Brno
    Bezpečnostní agentura - ADRA GROUP s.r.o.
    Zákon on-line - ZÁKON V PRAXI



    sidebg2
    © Copyright 2009-2012 Doprava v Praxi. Všechna práva vyhrazena. Bez písemného souhlasu provozovatelů tohoto serveru není dovoleno uveřejněné materiály kopírovat, stahovat ani jinak s nimi nakládat.
       Weby: doprava je doprava | Bezpečnostní agentury | Tvorba webových stránek | Zabezpečovací systémy