topleft toplogo
topright



Lufthansa ve Frankfurtu dosáhla rekordní přesnosti

aktualizováno dne 6.2.2012

letecká

Tři měsíce po té, co byla nová dráha na letišti ve Frankfurtu uvedena do provozu, bylo vypracováno prozatímní hodnocení o jejím chodu. Od 21.10.2011 se dochvilnost v časech příletů zlepšíla o 14% oproti roku 2010 a zůstává tak konstantně nad 80%. Poprvé za mnoho let je Frakfurt na stejné úrovni, jako srovnatelná letiště v Londýně, Amsterdamu a Mnichově. Nicméně, uvedení této nové dráhy do provozu se neobešlo zcela bez problémů a to díky přísnému zákazů leteckého provozu po 11té hodině večer nad Frakfurtem - ten komplikuje hladký průběh nákladní i osobní dopravy. Tento zákaz způsobil, že několi odletů bylo odloženo na druhý den, přestože by ve vzduchu byly jen několi málo minut po 11té večer. Mnozí cestující, kteří zde měli pouze přestupovat tak byli nuceni trávit noc na letišti.

"Dodatečné kapacity, které jsme získali díky nové severozápadní dráze jsou nesmírně důležité pro spolehlivost leteckého provozu na naší domovské základně, Frankfurt. Spolehlivost je nezbytná, pokud si chceme udržet postavení mezi předními světovými mezinárodními centry," vysvětluje Kay Kratky, člen představenstva aerolinií Lufthansa. " Naše nová dráha vedla také v významné redukci hluku.Obyvatelé žijící nedaleko letiště jsou díky severozápadní dráze podstatně méně ovlivňováni hlukovými stopami letadel.

S našimi partnery - provozovatelem letiště Fraport a německým řízením letového provozu (DFS) - intenzivně pracujeme na dalších opatřeních vedoucích ke snížení hluku z letadel nve všech postižených oblastech".

Nová dráha má odstranit dosavadní nedostatky na frankfurtském letišti a má stabilizovat letové operace, po zvýšení kapacity. Pro mnohé cestující je při přestupech, spolehlivá kvalita rozhodujícím faktorem při výběru letiště. V posledních třech měsících, a to díky stabilizaci letových operací, procento cestujících, kteří nestihli svůj navazující let bylo o 25 procent nižší než ve srovnání s předchozími měsíci.

- Ekologické přínosy snížení emisí CO2 a spotřeby paliva

Životní prostředí také těží ze zvýšení kapacity letiště. Než byla nová dráha uvedena do provozu, byla letecká zácpa nad Frankfurtem na denním pořádku. Mnoho letadel často muselo obýhat přes rýnské a přilehlé oblasti, než bylo vydáno povolení k přistání. Toto způsobovalo nejen zpoždění, ale také zvyšovalo emise CO2 a spotřebu paliva. Díky dodatečné kapacity pro přílety a odlety, vzdušné čekací doby při příletu do Frankfurtu byly sníženy o dvě a půl hodiny denně u Lufthansy samotné. V průběhu posledních tří měsíců to vedlo k úspoře asi pět a půl tuny leteckého paliva a 17,3 tun emisí oxidu uhličitého.

Zdroj informací: www.lufthansa.com
Kategorie novinky: letecká doprava



image003
Vítejte,
na serveru, který jsme věnovali dopravě a logistice. Připravili jsme pro Vás mnoho informací včetně PR novinek z oblasti logistiky. Nově zde také můžete umístít svůj zpětný odkaz do SEO katalogu, který jsme se rozhodli spustit pro oborové stránky.:
KATALOG STRÁNEK O LOGISTICE A DOPRAVĚ



banner.bmp, 170kB


Dopravní kamery - online anglicka-skretova

Obrázek týdne:

-




banner.bmp, 170kB


Nepřehlédněte:
diety 2010
členské země EU
Autoškola - online testy
státní svátky
specifikace kontejnerů
seznam IATA kódů letišť
omezení jízd kamionů
Karnet ATA
seznam IATA kódů aerolinií
specifikace kamionů
mýto v České republice
mýto na Slovensku
mýto v Chorvatsku
mýto v Německu
mýto v Rakousku
mýto v Polsku
mýto v Itálii
ADR
INCOTERMS
Nově přidáno
KATALOG STRÁNEK O LOGISTICE A DOPRAVĚ
DÁLNIČNÍ ZNÁMKY
TELEFONNÍ PŘEDVOLBY VE SVĚTĚ A USA
Výstavy a veletrhy








Odkazy:
Autodíly Brno
Bezpečnostní agentura - ADRA GROUP s.r.o.
Zákony on-line - ZÁKON V PRAXI



sidebg2
© Copyright 2009-2010 Doprava v Praxi. All Rights Reserved.    Weby: doprava je doprava | Bezpečnostní agentury | Tvorba webových stránek | Zabezpečovací systémy